Po poročanju STA je Pivovarna Laško Union, ki je v lasti nizozemskega Heinekena, lani ustvarila 153,1 milijona evrov čistih prihodkov od prodaje, kar je 6,5 odstotka več kot v letu 2017. Tako se je dobiček iz poslovanja okrepil za 29 odstotkov na 27,6 milijona evrov, čisti dobiček je bil višji približno za tretjino ter je dosegel 20,3 milijona evrov.

Kot so sporočili iz družbe, so se lani prihodki povečali predvsem zaradi večje prodaje na izvoznih trgih. Lani je delež čistih prihodkov od prodaje, ustvarjenih na tujih trgih dosegel 26 odstotkov, kar je štiri odstotne točke več kot leto prej.

Normalizirani dobiček iz poslovanja – dobiček iz poslovanja, povečan oziroma zmanjšan za vpliv enkratnih poslovnih dogodkov je znašal 28,6 milijona evrov, normaliziran bruto dobiček iz poslovanja (EBITDA) pa 38,6 milijona evrov ter je bil za 4,2 milijona evrov višji kot v letu 2017. Lani se je normalizirani čisti dobiček okrepil za 4,6 milijona evrov na 21,1 milijona evrov.

Konec lanskega leta je bilo v Pivovarni Laško Union zaposlenih 596 ljudi, to je približno na ravni iz leta prej, ko je pivovarna zaposlovala 592 ljudi.

Lansko poslovno leto je glavni direktor Pivovarne Laško Union Zooullis Mina označil kot uspešno. Poudaril pa je, da so lani v obeh proizvodnih enotah – Pivovarna Laško in Pivovarna Union in v logistiki izvedli 45 različnih investicijskih projektov, implementirali proces razvoja talentov in načrtovanje nasledstev. Obenem je povedal, da posebno mesto v njihovi strategiji ter poslovanju zajema trajnostni razvoj ter vračanje družbi.

Kot poudarjajo v družbi, je trajnostni razvoj sestavni del poslovne strategije pivovarne, le-ta je lani v primerjavi z letom 2016 za proizvodnjo vsakega litra piva porabila pet odstotkov manj pitne vode in 10 odstotkov manj energije. V povezavi s trajnostno oskrbo izpostavljajo med drugim tudi, da Laško za varjenje piva uporablja izključno slovenski hmelj.

M.I.