Po poročanju žurnal24.si želijo pri koncernu Volkswagen preprečiti “kanibalizem” med znamkami, zato bodo potegnili bolj jasno ločnico med Seatom, Škodo ter Volkswagnom.

Tako bodo »španski« avtomobili nagovarjali bogatejše kupce, Škodina vozila bodo nagovarjala cenovno bolj občutljive kupce, tako piše Automotive News Europe (ANE), kjer še pišejo, da bo Škoda izzvala znamke, kot so Hyundai, Kia in celo Dacia.

Michael Jost, šef za produktivno strategijo koncerna VW je za ANE povedal, da želijo postaviti bolj jasno identiteto svojih znamk v prihodnosti ter bodo Seatovi avtomobili z dizajnom še bolj s čustvi nagovarjali kupce, kar daje vedeti, da bo znamka močno osredotočena na dinamičen dizajn, predvsem kar zadeva znamko Cupra. Tako bo na drugi strani Škoda tako kot tudi do zdaj v ospredje postavljala praktičnost in uporabnost.

Tako bi to utegnilo pomeniti, da bodo Seatovi avtomobili dražji od ostalih koncernskih vozil. Ugibajo še pri ANE če bo Seat postal konkurent znamki Alfa Romeo, ki se je z modelom giulia in stelvio umestila med premijske znamke. Takšna poteza je bila že želja nekdanjega VW šefa, pokojnega Ferdinanda Piecha.

Škodina vozila tako ne bi ponujala več nekaterih materialov kot je alkantara usnje, na primer. Pri koncernu VW naj bi po pisanju ANE na ta način zapolnili vrzel predvsem na trgih vzhodne Evrope, kjer so Volkswagnova vozila izrinila vozila znamk Hyundai, Kia in Dacia. Na takšen način bi tudi preprečili “kanibalizem” znotraj koncernskih znamk Seat, Volkswagen in Škoda.

M.I.