V podjetju Alpe Panon, ki je javnosti bolj znano kot McDonald’s Slovenija, so v nedeljo, 15. marca, na podlagi odloka vlade RS zaradi preprečevanja širjenja novega koronavirusa COVID-19 zaprli vrata vseh svojih 20 restavracij po celi Sloveniji.
Vse zaloge hrane so podarili lokalnim ustanovam
Izredne razmere so povzročile takojšnje zaprtje restavracij, česar še nekaj dni nazaj ni nihče pričakoval. V podjetju so tako ostali s polnimi skladišči živil, pripravljenih za nemoteno obratovanje 20 restavracij. Odločili so se, da vso hrano s krajšim rokom uporabe donirajo lokalnim ustanovam v krajih, kjer se nahajajo njihove restavracije. Hrano so podarili humanitarni organizaciji Anina zvezdica, Domu pod gorco Maribor, Stanovanjski skupini Val iz Kopra, Rdečemu križu Celje, domu upokojencev v Kranju, Rdečemu križu Koper, Rdečemu križu Novo mesto, Domu za varstvo odraslih Velenje, Civilni zaščiti in Kriznemu centru za mlade Nova Gorica, CSD Kranj in Medgeneracijskemu centru Bled.
McDonald’s je poklical dobrodelne organizacije in v nekaj urah med njih razdelili hrano
»V nedeljo zvečer je bilo treba ukrepati hitro in preudarno. Pred nami sta bili dve težki odločitvi. Kam z vso hrano? In kam z ljudmi? Rešitev na prvo vprašanje se je ponudila kar sama. Od nekdaj se trudimo za kakovostno vpetost v lokalno okolje, kjer delujemo, zato je bila hitro in soglasno sprejeta odločitev, da gredo živila v dobrodelne namene, v kraje, kjer delujemo. Težja, a neizogibna pa je bila odločitev poslati 700 ljudi na čakanje,« dogajanje opisuje Srdjan Krumpak, direktor podjetja Alpe-Panon, McDonald’s Slovenia.
»Imeli smo skoraj dve toni sveže robe, predvsem zelenjave, jabolk, jajc in piščančjega mesa, kar pomeni, da je bilo treba ukrepati hitro. Živila smo morali čim prej razdeliti. Preverili smo, katere dobrodelne organizacije, domovi za oskrbo ljudi različnih generacij obstajajo v krajih, kjer imamo restavracije, in začeli klicati, če potrebujejo našo pomoč v obliki podarjenih živil. Vse se je odvilo zelo hitro. V nekaj urah smo bili dogovorjeni z 11 organizacijami,« potek akcije razlaga Denis Potočnik, vodja nabave in kvalitete v McDonald’su.
Predstavniki dobrodelnih organizacij so McDonald’sovo gesto pozdravili
»Bojim se, da bo ta situacija najbolj prizadela tiste, ki so se že prej težko prebijali. Zato že nekaj dni javno, preko vseh svojih kanalov pozivam podjetja in posameznike, ki lahko pomagajo, naj to storijo, hkrati pa tudi vse družine, ki potrebujejo pomoč, naj se javijo. Ni sramotno prositi za pomoč. Sramotno je pomoči ne ponuditi, če jo lahko. Ponedeljkovega klica iz McDonald’sa sem se zato zelo razveselila. Z njihovo dvakratno donacijo bomo pomagali precej družinam in posameznikom. Upam, da bo podobnih klicev v prihodnje še več. Dajati pomeni zares živeti, to je prava in edina pot. Trenutno celotna situacija je za vse nas wake-up call in zato močno upam, da se vsi vrnemo k pravim vrednotam,« pravi Ana Lukner Roljič, ustanoviteljica dobrodelne organizacije Anina Zvezdica.
Ta teden so že pričeli z novimi donacijami.
Vir: McDonald’s