Maribor, 7. januar 2021 – Nova KBM je danes zaznala povečano število prevar s pomočjo lažnih sporočil, poslanih po elektronski pošti v imenu Nove KBM. Ob tem poudarjajo, da Nova KBM ne pošilja strankam e-sporočil, kamor bi morali vnašati podatke o karticah, gesla ali druge podobne podatke.
Doslej zaznan postopek prevare:
- stranka prejme lažno elektronsko pošto, v kateri jo je ”Nova KBM” obvestila, da je zaradi posodobitev spletnega varnostnega sistema potrebna prijava oziroma aktivacija
- po kliku na priloženo povezavo se stranki odpre lažna spletna stran in obrazec, v katerega stranka vnese podatke za prijavo v Bank@Net, mBank@Net ali mDenarnic@
- ko stranka vnese svoje podatke, v večini primerov na mobilni telefon prejme SMS z enkratnim geslom za potrditev spletnega plačila oz. nakupa.
Na banki opozarjajo, da v kolikor menite, da ste dobili takšno lažno elektronsko sporočilo in ste vnesli svoje podatke, vam svetujejo, da nemudoma prekličete svojo kartico tako, da pokličete klicni center Bankarta na telefonsko številko 01 583 41 83 ali kontaktni center Nove KBM na telefonsko številko 080 17 70. Kartico, ki je bila zlorabljena, lahko prekličete 24 ur na dan, tudi med vikendi in prazniki.
Ob tem vam svetujejo, da:
- neznancem ne zaupajte podatkov svoje bančne kartice
- podatkov vaše bančne kartice ne pošiljajte po elektronski pošti, klepetalnicah ali po telefonu
- banka ne bo nikoli zahtevala vnos prijavnih podatkov prek elektronskih sporočil
- pred prijavo v spletno banko zmeraj preverite spletni naslov – ta se mora glasiti www.nkbm.si
- si več o aktualnih prevarah lahko preberete na naši spletni strani https://www.nkbm.si/varno-poslovanje, dosegljivi pa smo vam tudi na elektronskem naslovu [email protected].
Vir: Nova KBM