“Jaz se v službo vozim s svojim električnim vozilom, ker imam nestalni urnik”. To je bil odgovor ministrice za infrastrukturo Alenke Bratušek v oddaji Tarča na vprašanje kako se ona vozi v službo in zakaj ne uporablja javnega prometa kot ga predlaga ostalim državljanom. Pri tem gre vsaj za dva paradoksa s strani ministrice, to je, da za njo kot kaže veljajo drugačna merila, drugi pa, da se hvali s prevoznim sredstvom, ki si ga lahko privoščijo samo bogati.
https://twitter.com/LahovnikMatej/status/1672642325925842946?s=20
Kljub mnogim opozorilom, da je prehod na električna vozila iluzija in da si bodo navadni ljudje težko privoščili takšna vozila, nekateri trmasto vztrajajo pri tej teoriji. Kot nekakšen “sončni kralj” tudi Robert Golob vztraja pri tej teoriji in želi ljudi prepričati kako je to mobilnost prihodnosti, v ta namen pa dviga celo subvencijo za električna vozila na 6.500 evrov.
Da gre za potezo namenjeno predvsem premožnim kupcem opozarja tudi ekonomist dr. Matej Lahovnik. “Zakaj ob javno-finančnih omejitvah dvigamo državne podpore za električne avte na 6.500€, saj gre za premožne kupce in se to itak preliva v višje cene?!”, je ob tem zapisal dr. Lahovnik. Tako bodo navadni državljani takšnim kot je Alenka Bratušek in njej podobni ki si lahko privoščijo tako drage avtomobile financirali le te, sami pa dejansko uporabljati javni prevoz.
Vir: Twitter