Politični analitik Edvard Kadič se je v svojem zadnjem razmišljanju sprehodil skozi način dela, ki ga imajo mediji in s katerim želijo ljudem na oblast pripeljati nov obraz tranzicijske levice. Kot poudarja je to izredno dobro vidno na primeru Roberta Goloba, ki so ga v politiko pripeljali kot vrhunskega menedžerja. Kadič poudarja, da je tukaj pomembna prelomnica “D-90”, kar pomeni, da 90 dni pred volitvami ponudijo nov kader oziroma obraz.
Tako so denimo v primeru Goloba 90 dni ljudi prepričevali, kako se je potrebno znebiti Janeza Janše, ker ljudje takrat niso mogli normalno živeti. Ko je minil dan D pa so pokazali svoj pravi obraz in tako kot leta 1945 pričeli s “čiščenjem” vsega kar so naredili njihovi predhodniki. Pri tem pa niso pozabili na položaje svojih lojalnih kadrov.
Kot ugotavlja Edvard Kadič bi se nam lahko takšna zgodba ponovila tudi z Aleksandrom Čeferinom. mediji so ga že namreč sedaj promovirati kot suh zlato. Zanimivo pa je še, da Slovenijo čez tri leta čakajo volitve za predsednika republike in ravno takrat se Čeferinu izteka mandat na čelu UEFE. “Je torej naključje, da Čeferin krepi prisotnost v slovenski javnosti? Mogoče. Je tudi to naključje, da so volitve za predsednika Slovenije čez tri leta, ko mu poteče mandat v UEFI? Mogoče tudi to, zakaj pa ne? Sam tem naključjem seveda ne verjamem prav veliko. Kmalu pride spet nov dan D-90, ko bo stekla nova prodaja političnih amaterjev ljudem za suho zlato,” se v svojem razmišljanju sprašuje Edvard Kadič.
Celotna kolumna vam je na voljo na tej povezavi.
Vir: Portal24