Služenje gradbenim baronom Alenke Bratušek nas bo v Sloveniji za prenovo ene železniške postaje stalo skoraj toliko kot v Italiji izgradnja terminala!

Foto: X

Gradbeni karteli, ki se ukvarjajo z železniško infrastrukturo imajo pod trenutnim ministrovanjem Alenke Bratušek zlato jamo. Priča smo namreč takšnim in drugačnim prenovam železniške infrastrukture, kjer pa so cene astronomsko visoke, a vseeno ministrica skrbi, da posli potekajo po zastavljenih tirnicah. Tako v Sloveniji namenjamo več deset milijonske zneske za obnovo železniških prog v tujini pa za samo nekaj milijonov več, gradijo cele ladijske terminale.

https://nova24tv.si/o-madzari-v-trstu-za-200-milijonov-gradijo-ogromen-terminal-in-logisticen-center-v-sloveniji-170-milijonov-za-prenavljanje-zelezniske-postaje/

Kljub mnogim opozorilom, da je denimo 61 milijonov evrov za obnovo železniške postaje v novi Gorici, ali pa 170 milijonov evrov za obnovo železniške postaje na Jesenicah, bistveno preveč, ministrica mirno pelje svoje posle naprej. Da gre za več kot očitno samo za dobro plaane posle kaše primer iz sosednje Italije in še to iz sosednjega Trsta.

V tržaškem pristanišču namreč Madžarska gradi kar cel terminal in to v obsegu 32 hektarjev. In ob cenah, ki smo jim v Sloveniji priča pod Alenko Bratušek, bi ljudje mislili, da gre za več 100 milijonski posel. Pa temu ni tako, ampak bodo Madžari za celoten terminal odšteli zgolj 30 milijonov evrov več kot bo Riko prejel za obnovo železniške postaje na Jesenicah. Je pa res, da z Madžarskim denarjem ne razpolaga Alenka Bratušek in ne deli bogatih pogač gradbenim baronom.

Vir: Nova24 TV