Če v času levih vlad mnogi ne verjamejo besedam posameznikov, da se v Sloveniji ne meri javno mnenje, ampak ustvarja, je pred volitvami to še kako hitro znano. To se nenazadnje kaže v tem, da vse od Zorana Jankovića naprej, uspeva levici tik pred volitvami ustvariti nov obraz, ki mu v le nekaj tednih javnomnenjska podpora strmo naraste. Pred tem pa skužajo od “mrtvih” obuditi stare nove obraze.
https://x.com/Matej_R81/status/1950535959868510665
In nič drugačno zgodbo ne spremljamo danes, ko želijo tako mediji, kot agencije, ki bi se naj ukvarjale z merjenjem javnega mnenja, ponovno oživiti Roberta Goloba. Tako je bilo v zadnjem času mogoče prebrati javno mnenje na Siolu, ki bi naj kazala, da se Robert Golob približuje stranki SDS, pri tem pa bi mu naj pomagala zmeda okoli referenduma o Natu.
“Javnomnenjske ankete v Sloveniji ne merijo mnenja ljudi, ampak služijo kot PR orodje politične kaste. Namesto resnice – manipulacija. Namesto dejstev – režirani “premiki”. S temi besedami Matej Rigelnik nazorno opiše kako v Sloveniji delujejo merjenja javnega mnenja in komu so nenazadnje namenjena.
Vir: X