DM trgovine so se odločile za zanimivo,  humanitarno akcijo zbiranja sredstev za sicer lepo dobrodelno gesto Radia 1, za socialno ogrožene družine. Ampak, ali ni to kar počenja DM že malo preveč?

Uporabnica družbenega omrežja Facebook nam je razkrila svojo zanimivo zgodbo

“Stojim na blagajni DM (drogerie markt Slovenija). Gneca nepopisna. Akcija zbiranja sredstev za sicer lepo dobrodelno gesto Radia 1 za socialno ogrožene družine. Prodajalka (po navodilih) prav vsakega posebej vpraŠa, ali bo kaj doniral … “najmanj 50 centov. Evro ali dva se vam ne pozna. Vam kar na račun dodam”…pove vsakemu… tako hitro in glasno, da se ne uspeš niti kontrirat”, je zaupala uporabnica družbenega omrežja Facebook.

“Pred menoj 2 gospe… Prva suvereno donira 5€. Opravičuje se, da več ne (z)more. Ne ve, ali je to dovolj ali ne. Za njo starejša gospa išče po denarnici… “1 evro se vam ne bo poznalo” se prodajalka ne da. Gospa na koncu šteje bakrene bankovce… živo rdeča v obraz… s seboj je imela natanko 10€ in nekaj bonusov na kartici – preračunano za prašek, detergent in mačjo hrano. Ko vidim zadrego – vskočim. “Bom jaz dala za obe, 5€. “ upam, da malo rešim gospo. “To pa ne gre – sem že dala gospe na račun. Zdaj pa moram stornirat cel račun, vam pa se nisem izdala računa” se zakomplicira. Gospa vedno bolj leze vase… po nekem čudezu najdem v žepu kovanec za 2€, da lahko doplačam dobrodelnost… Za menoj starejši par vrne čokoladico… “bova naslednjič, da zdaj ne delava vrste in jim dava to, kar zbirajo. Da nama ostane se za avtobus” gospod komentira.” razlaga uporabnica Facebook profila.

“Podpiram akcijo zbiranja sredstev za socialno ogrozene družine. Ne pa nacina, ki ne zagotavlja, da se vsak posameznik sam odloči, kaj, kdaj in koliko bo doniral. V nabito polni trgovini to ni mogoče – saj moraš jasno in glasno povedati, koliko boš daroval… res se vsak odloči sam… a kako se bos odločil samostojno, ce si stiščan med prodajalkin pritisk in tujca za teboj, ki te ocenjujoče gleda,” je zaključila uporabnica družbenega omrežja.

“Kje so časi, ko smo lahko kovančke spustili v zato pripravljene škatle… brez, da bi nam nekdo razlagal, koliko bo nam en evro pomenil. Ta ista akcija ima možnost SMS donacij…zakaj ne bi pozivali k temu…? Naj ostanejo donacije nekaj, za kar se odloČimo sami… brez represije.” je v svoj zapis na Facebook še navedla uporabnica

Humanitarne akcije so še posebej v decembru pomembne, a brez pritiska na darovalca!

Avtor M.G., članek je bil prvotno objavljen tukaj.