Boštjan Perne: “Slovenska oglaševalska stroka je padla tako nizko, da ji morata predavati dve nevladnici, ki oglašujeta predvsem sami sebe.”

Foto: Zajem zaslona

Ko se je v času tretje vlade Janeza Janše, kot “Feniks iz pepela” pojavila Nika Kovač, jo je medijski ustroj globoke države pričel promovirati kot nevladno oziroma civilno organizacijo, ki se bori za boljši jutri. Kaj kmalu se je izkazalo, da gre še za en projekt globoke države oziroma inštitut, ki se trudi izbrancem globoke države obstati na oblasti in črpati davkoplačevalski denar.

https://x.com/bostjanperne/status/1910332248710164571

Po prihodu na oblast “novega” obraza globoke države Roberta Goloba, pa se je Nika Kovač prelevila v strokovnjakinjo na vseh področjih. Tako je denimo z Golobovo vlado postala strokovnjakinja za zdravstvo, saj jo predvsem vladniki vabijo na predavanja zdravnikom, medtem, ko za stroko ni prostora. V času vladne kampanije o vodah, je denimo bila Nika Kovač ena glavnih strokovnjakinj za vode. Danes pa se je kot kaže prelevila v strokovnjakinjo za oglaševanje.

Tako bo denimo na Slovenskem oglaševalskem festivalu prisotnim predavala tudi Nika Kovač, pridružila pa se ji bo Veronika Povž, ki v Inštitutu 8. marec zaseda funkcijo direktorice komuniciranja. “Mimogrede: @8Marec nima samo direktorico Niko Kovač, ampak tudi direktorico komunikacij !? (Veroniko Povž, ki prav tako prihaja na #SOF). Kot bi šlo za kakšno multinacionalko,” je zapisal Bojan Požar.

Še bolj je nad takšnim dogajanjem v Sloveniji zaskrbljen Boštjan Perne: “Saj ni problem v Niki in Veroniki. Problem je v slovenski oglaševalski stroki, ki je padla tako nizko, da ji morata predavati dve nevladnici, ki oglašujeta predvsem sami sebe. Oglaševalci naj se zamislijo tudi nad izbiro gostov in nad političnim žigom, ki ga je SOF dobil.”

Vir: X