V Sloveniji vse od konca lanskega šolskega leta in v času začetka novega pretresajo polemike okoli novih voznih redov avtobusnih prevoznikov. Z novimi koncesijami, so se tako uveljavili tudi novi vozni redi, država pa je za koordinacijo tega področja ustanovila celo Družbo za upravljanje javnega potniškega prometa. Kot na mnogih drugih področjih namreč Golobovi ljudi pozivajo k trajnosti, medtem, ko gredo ukrepi v nasprotno smer.
https://x.com/PS_SDS/status/1831338483602104564
Kot kažejo prvi odzivi uporabnikov javnega potniškega prometa kot kaže tudi na tem področju slika ni nič kaj boljša in so danes povezave potnikom veliko manj prijazne kot pred novo koncesijo. Da na področju prometne povezljivosti stopamo nazaj ne naprej je opozoril tudi poslanec SDS-a Danijel Krivec. Ta je na primeru svoje Bovške doline povedal, da je bilo včasih 6 avtobusov za Ljubljano, danes sta samo dva.
“Se vi norca delate sami s sabo, se šalite ali res ne razumete stvari? Prometna povezljivost javnega prometa je v zadnjih 30, 40 letih padla, ne da se izboljšuje. Da smo si na jasnem,” je dejal Danijel Krivec. Vlada rada promovira tudi elektrifikacijo na naših cestah, a kot poudarja Krivec je to optimizacija za izredno majhen radij in ne gre za generalno izboljšavo. V SDS-u tako predlagajo, da se pristopi k čim večji optimizaciji in organizaciji prevoza, ki bo namenjena potnikom ter ljudem.
Vir: X