V sporočilu za javnost so v Gorenje Group zapisali, da so zaradi koronavirusa in njegovih vplivov sprejeli tudi številne ukrepe za prilagajanje nastali situaciji ter za dodatno krepitev poslovanja; tako se osredotočajo na povečanje prodaje, pospešek spletne prodaje in e-poslovanja, v podjetju tudi spreminjajo poslovne modele, zmanjšujejo stroške in še naprej povečujejo proizvodno učinkovitost. Ukrepi že dajejo dobre rezultate, saj imajo letos, ob siceršnjem običajnem povečanju naročil v tem delu leta (zaradi sezonskosti proizvodnje), tako v drugi polovici leta rekordno količino naročil, več kot kdajkoli prej. Do konca leta so v primerjavi z lanskim letom naročila višja za vsak mesec za več kot 30%, prav tako načrtujejo v začetku naslednjega leta med 15 in 20-odstotno rast.

Zaradi koronavirusa in njegovih vplivov so sprejeli tudi številne ukrepe za prilagajanje nastali situaciji ter za dodatno krepitev poslovanja; tako se osredotočajo na povečanje prodaje, pospešek spletne prodaje in e-poslovanja, v podjetju tudi spreminjajo poslovne modele, zmanjšujejo stroške in še naprej povečujejo proizvodno učinkovitost. Ukrepi že dajejo dobre rezultate, saj imajo letos, ob siceršnjem običajnem povečanju naročil v tem delu leta (zaradi sezonskosti proizvodnje), tako v drugi polovici leta rekordno količino naročil, več kot kdajkoli prej. Do konca leta so v primerjavi z lanskim letom naročila višja za vsak mesec za več kot 30%, prav tako načrtujejo v začetku naslednjega leta med 15 in 20-odstotno rast.

Zaradi povečane količine naročil so od 10. avgusta zaposlili že okrog 300 delavcev, do 1. septembra pa jih nameravajo še dodatnih 250, nekaj deset jih zato še iščejo. Interesenti se lahko oglasijo neposredno Gorenjevi kadovski službi na telefonsko številko 03 899 1704 ali na e-poštnem naslovu [email protected]. Delovno razmerje bodo sklenili za obdobje najmanj do konca tega leta.

Vir: Gorenjegroup.com