Veljenje/Paris 7. december 2020 – Podjetje Gorenje, ki je eno izmed vodilnih evropskih podjetij na področju gospodinjskih aparatov sporoča, da je sklenilo globalno partnerstvo z enim najbolj priznanih nogometnih klubov na svetu Paris Saint-Germainom. Podjetje s 70-letno tradicijo se je leta 2018 priključilo kitajski multinacionalki Hisense International, ki je ena od vodilnih svetovnih proizvajalcev potrošniške elektronike in gospodinjskih aparatov.
Z globalnim partnerstvom z nogometnim klubom Paris Saint-Germain se začenja novo poglavje športnih sponzorstev za Gorenje. Novi koronavirus je prinesel tudi novo realnost, saj nogometni navdušenci pogrešajo obiske stadionov in goreče navijanje za velike mojstre na igrišču. Za svoje ljubljence lahko stiskajo pesti doma ob tem pa si lahko po besedah podjetja pripravijo tudi odlično vzdušje z Gorenjevimi aparati.
Alenka Potočnik Anžič, direktorica marketinga v Hisense Gorenje Europe, pravi: »Navdušeni smo, da smo sklenili partnerstvo z enim največjih nogometnih klubov na svetu. Paris Saint-Germain je resnično edinstvena institucija in izjemen poslovni partner. Njihove temeljne vrednote so popolnoma v skladu z našimi. Oboji se zavedamo svoje družbene odgovornosti, zato si želimo, da bi srečo in veselje ponesli v milijone domov po celem svetu. Tudi v teh posebnih časih lahko uživamo v vsakem trenutku življenja. Radi bi, da navijači Paris-Saint Germaina za svoj klub navijajo v zavetju svojega doma, polnega Gorenjevih gospodinjskih pripomočkov.«
“Globalno partnerstvo z velikanom svetovnega nogometa bo Gorenje še utrdilo na mestu enega največjih športnih sponzorjev v Evropi. Že skoraj 30 let so pokrovitelji slovenske nordijske reprezentance in rokometnega kluba Gorenje Velenje. Od leta 2017 so uradni partner Evropske rokometne zveze. S podpiranjem evropskega nogometnega prvenstva UEFA Euro 2020 so vstopili v nogometni svet, »svet igre«, vznemirljivo potovanje pa nadgrajujejo s partnerstvom s Paris Saint-Germainom”, so še dodali v Gorenju.
M.I.