Gorenje, eden od vodilnih evropskih proizvajalcev izdelkov za dom, bo ponovno del Evropskega prvenstva v rokometu za moške. Večletni partner Evropske rokometne zveze (EHF) in večkratni sponzor vodilnega evropskega rokometnega dogodka je namreč že tretjič zapored podpisal partnersko pogodbo in tako postal del prihajajočega prvenstva EHF EURO 2022, ki bo med 13. in 30. januarjem potekalo na Madžarskem in Slovaškem.
Gorenje, ki je del skupine Hisense Group, ni neznani igralec na rokometnem področju. Že od leta 2017 je sponzor rokometne lige prvakov, ki jo organizira Evropska rokometna zveza (EHF). Prav tako so v Gorenju že leta 2018 in 2020 podprli vodilni reprezentančni dogodek v rokometu na evropski ravni. Podpisana pogodba, ki so jo uskladili z medijskim in marketinškim partnerjem EHF Infront Sports & Media, le še utrjuje zavezanost in podporo, ki jo vrhunskemu rokometu namenja slovenska blagovna znamka.
Priljubljena kampanja #simplyfans bo spet navdušila
Sodelovanje na EHF EURO 2022 ponuja novo priložnost za popestritev rokometnega spektakla. Z izjemno, priljubljeno in kreativno zasnovano kampanjo #simplyfans bodo v Gorenju poskrbeli za številne aktivnosti z zanimivimi nagradami; od navijaških pripomočkov EHF do posebne izkušnje navijanja za najljubšo ekipo s tribune. Vse aktualne informacije bodo objavljene na njihovih družbenih omrežjih @gorenjesimplyfans. Skupaj z EHF bodo izkoristili priložnost, da poenostavijo življenja ljubiteljem rokometa – da bodo imeli več čas za prijetna opravila, med katera spada tudi ogled najboljših tekem evropskega rokometa.
Imeti partnerja, kot je Gorenje, dela čudeže
Martin Hausleitner, generalni sekretar EHF, je ob tej priložnosti povedal: “Ko govorimo o podpori vrhunskemu rokometu, še posebej na nacionalni in klubski ravni, so v Gorenju dokazali, da je zanje značilna močna, lojalna in uspešna tradicija. Navdušeni smo, da so že tretjič zapored na krovu kot uradni partner moškega evropskega rokometnega prvenstva. Imeti partnerja, ki mu rokomet pomeni toliko, kolikor pomeni Gorenju, za promocijo našega športa dela čudeže. Veselimo se še enega fantastičnega prvenstva v njihovi družbi.”
Šport je zapisan v DNK blagovne znamke Gorenje
Alenka Potočnik Anžič, direktorica marketinga pri Hisense Europe Group, pa je dodala: »Navdušeni smo, da kot eden od najpomembnejših partnerjev evropskega prvenstva v rokometu za moške že tretjič zapored pišemo uspešno zgodbo o vrhunskem rokometu. Igranje rokometa ali katerega drugega športa na najvišji ravni zahteva močno ekipo, jasno in osredotočeno strategijo ter voljo za uspeh: značilnosti, s katerimi se v Hisense Europe Group zlahka poistovetimo. V Gorenju si prizadevamo, da z gospodinjskimi aparati poenostavljamo življenja. Pri tem verjamemo, da bomo prek partnerstva z EHF poenostavili življenja vsem ljubiteljem rokometa. Prepričana sem, da lahko naše rešitve pomagajo navijačem, da več časa posvetijo stvarem, ki jih imajo radi. Mednje spada tudi ogled vrhunskih tekem, ki bodo na sporedu na Madžarskem in Slovaškem.«
Vir: Gorenje