Matej Lahovnik: “DARS dela študijo kako tri litre vode spraviti v dvolitrsko steklenico, mi pa vsak dan čakamo v kolonah.”

Foto: Zajem zaslona YouTube (TV3)

Države okoli Slovenije s pospešeno hitrostjo ugotavljajo, da je gostota prometa vse večja, zato pospešeno pripravljajo projekte za širitev svojih avtocestnih križev. V Sloveniji pa se zapleta že pri tem, ko je govora o širitvi avtocestnega obroča okoli Ljubljane, kaj šele kje drugod. Seveda pa ima tukaj velike “zasluge” državni DARS, ki mu je kot kaže mnogo bolj pomembno kako črpati davkoplačevalski denar, kot pa kako uporabnikom avtoceste olajšati vsakodnevno potovanje.

https://x.com/LahovnikMatej/status/1840727928725782567

V zadnjem obdobju smo v Sloveniji zaradi jutranjih prometnih konic, predvsem pri vstopu v Ljubljano, dobili po več kilometrske in celo deset kilometrske kolone pred glavnim mestom. Uporabniki cest so tako pričeli ironično dodajati, da plačujejo vinjete za parkiranje na avtocestah, saj dejansko ne mine dan, da se ne bi premikali v počasnih kolonah. Za razliko od Slovenije pa so v tujini že kako dobro v zagonu za širitev njihovih avtocest.

“Madžari in Hrvati bodo širili obremenjene dele avtocest na tri pasove, pri nas pa Dars izvaja študijo z naslovom “Kako tri litre vode spravit v dvolitrsko steklenico”, mi pa vsak dan čakamo v kolonah.” Tako ekonomist dr. Matej Lahovnik vidi upravljanje avtocest v sosednjih državah in Sloveniji. Razlika je več kot očitna!

Vir: X