Močna negativna kampanja agencije Ninamedia je “izmerila” padec podpore vladi, po merjenju javnomnenjske ankete agencije Parsifal anketa podpora vladi raste. Prav tako so predstavili meritve, ki se ne ujemajo s podatki anket, ki smo jih objavili nedavno.

Ninamedia, za katero smo že večkrat dokazali, da javnega mnenja ne meri, temveč ga s podatki ustvarja, da bi dosegli vpliv na volilno telo, je znova objavila podatke ankete, ki se ne skladajo s podatki, objavljenimi na portalu Nova24TV. Pri tem so objavili rezultate, ki se ne ujemajo s podatki agencije Parsifal.

Po raziskavi Ninamedie je podpora vladi padla, in sicer iz 48,5 odstotka julija na 41 odstotkov septembra. Po merjenju agencije Parsifal pa je podpora vladi je v primerjavi s prejšnjim merjenjem narasla iz 40,8 na 43,3 odstotka podpore.

Avtorica Sara Kovač, več lahko preberete tukaj.