Osnovna šola Hruševec – Šentjur med petimi slovenskimi šolami, ki so prejele nagrado “Digitalna šola”

Foto: Občina Šentjur

Ob svetovnem dnevu učiteljev je ministrica za izobraževanje, znanost in šport prof. dr. Simona Kustec na dogodku Selfi za učitelje najprej čestitala učiteljem: “Iskrene čestitke in posebna zahvala učiteljem za njihov doprinos družbi, zavzetost ter neutrudno angažiranje in motivacijo.

Učitelji so vedno imeli zelo pomembno vlogo v družbi, zadnji dve leti pa njihova vloga postaja še pomembnejša, a hkrati zahtevnejša.” Na dogodku, ki se ga je udeležilo več kot 100 učiteljev iz Evrope, je ministrica prof. dr. Simona Kustec izpostavila: “Zavedamo se, da brez odličnega učitelja, ni odličnega izobraževanja, zato posebno pozornost dajemo spodbujanju k napredku učiteljev in razvoju njihovih kompetenc.”

Slovenija sodeluje v številnih razvojnih projektih, ki omogočajo razvoj kompetenc in veščin učitelja ter spodbujajo nove načine poučevanja. V preteklem šolskem letu se je tako pričela evropska pobuda za podelitev priznanj ‘Digitalna šola’ (Digital Schools Awards) za spodbujanje in prepoznavanje inovacij, sodelovanja in razvoja spretnosti digitalnih tehnologij med osnovnimi in srednjimi šolami.

Več kot 90 srednjih šol je bilo izbranih za sodelovanje v pobudi, prvi te vrste, ki se zaenkrat izvaja v petih evropskih državah, in sicer na Irskem, v Litvi, na Škotskem, v Srbiji in Sloveniji. Tako so danes na otvoritvenem dogodku ob zagonu posebnega spletnega orodja Selfie za učitelje petim slovenskim osnovnim in srednjim šolam podelili evropsko priznanje za odlične prakse digitalnega izobraževanja.

Nagrajenci so: Zavod Antona Martina Slomška – Škofijska gimnazijaGimnazija BrežiceOsnovna šola Bistrica ob SotliOsnovna šola Hruševec Šentjur in Šolski center Kranj. Kot so zapisali v obrazložitvi priznanj, so slovenske šole izkazale močno vodstvo v digitalnem izobraževanju in zagotovile zadosten dostop do virov in infrastrukture. Komisija pa je ocenila tudi njihovo šolsko kulturo, strategije poklicnega razvoja in učne prakse.

Celoten članek dostopen tukaj.

Vir: Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport