Pošta Slovenija počasi sprošča ukrepe in vzpostavlja običajno poslovanje

Fotografija je simbolična. Foto: pixabay.com

Pošta Slovenije se je odločila glede na dejstva o sproščanju na ravni države, da sorazmerno s temi ukrepi prične tudi v poštnem prometu postopno vzpostavljati običajno poslovanje. Tako pošte od začetka tega tedna med tednom ponovno poslovalujejo po običajnem delovnem času, vročanje vseh vrst poštnih pošiljk pa poteka na običajni način, vendar še vedno brez fizičnega kontakta med pismonošem in naslovnikom.

Pošta Slovenije bo ob postopnem vzpostavljanju običajnega poslovanja v poštnem prometu še naprej podrobno spremljala razvoj dogodkov v prihodnjih mesecih v Sloveniji kot tudi postopke prilagoditev tujih poštnih operaterjev ter procese dela prilagajala danim razmeram. Veliko pozornosti bo tudi v naslednjih mesecih namenila spoštovanju zdravstvenih priporočil tako za zagotavljanje varnosti svojih zaposlenih kot strank.

Vse vrste poštnih pošiljk se ponovno vročajo na običajen način, pri čemer pa je treba upoštevati, da se pošiljke vročajo brez fizičnega kontakta med pismonošem in naslovnikom z upoštevanjem ustrezne varnostne razdalje (najmanj 1,5 m). Naslovniki bodo morali pri nekaterih pošiljkah ponovno potrditi prevzem pošiljk. Pismonoši bodo pošiljke še vedno vročali na prostem, da ne bodo vstopali v skupne prostore strank (npr. v stanovanjske bloke in do vrat naslovnika).

S postopnim sproščanjem nekaterih ukrepov se vsi sprejeti preventivni varnostni ukrepi s področja zagotavljanja preprečevanja možnosti okužb s koronavirusom izvajajo pri pošti še naprej, v nespremenjeni obliki. Ob tem gre izpostaviti tudi strogo upoštevanje vsakodnevnih preventivnih ukrepov zaposlenih in strank, uporabo dezinfekcijskih in razkuževalnih sredstev ter zagotavljanje minimalne varnostne razdalje med delovnimi mesti oz. osebami. Prav tako še vedno veljajo navodila in protokoli za ohranjanje zdravja zaposlenih na okencih, dostavljavcev ter vseh ostalih, ter režim posamičnega vstopa na pošte.

Kot poudarja mag. Boris Novak, generalni direktor Pošte Slovenije, se je Pošta Slovenije na razmere, ki jih je povzročila pandemija koronavirusa, odzvala hitro in je kljub pogosto precej oteženim pogojem dela uspela nemoteno zagotavljati poštne, paketne in ostale storitve. »Pri svojem delu smo se soočali z velikimi izzivi, kot so zapiranje mej in omejitve v letalskem prometu, kljub dnevno spreminjajočim se kriznim razmeram pa smo si vseskozi prizadevali zagotavljati kakovostno in čim manj moteno izvedbo storitev. Skoraj polovični upad pisemskih pošiljk in storitev iz poslovne mreže je občutno zmanjšal naše prihodke, se pa se v tem času povišalo število paketnih pošiljk iz naslova rasti spletnega nakupovanja. V tem kriznem času se je pokazalo, da so bile dosedanje strategije usmerjene v pravo smer, zato je bila prilagoditev v izrednih razmerah lahko hitra in sprejeti ukrepi učinkoviti. Zahvala gre zaposlenim na Pošti Slovenije, ki so s svojim delom prispevali k nemotenemu delovanju poštne mreže in tako zagotavljali, da so ljudje v Sloveniji kljub samoizolaciji ostajali povezani.«

M.I.