Ni dolgo tega, ko je izbruhnila afera SRIPT, ki je pokazala, da članica Šarčeve vlade ministrica za kmetijstvo, prehrano in gozdarstvo Aleksandra Pivec le ni tako brezmadežna, kot bi si marsikdo mislil, izkazalo se je namreč, da je za ustno sodelovanje ter ponareditev delov projekta od drugih sodelavcev v vlogi državne sekretarke prejela 35 tisoč evrov bruto. Sedaj pa smo očitno na pragu nove afere, namreč v času, ko marsikdo komaj preživi iz meseca v mesec, so se na ministrstvu Zdravka Počivalška odločili, da bodo kar 925 tisoč evrov proračunskih sredstev namenili za vpeljavo mednarodnega vodnika Michelin v Slovenijo in s tem povezanih izvajanj marketinških aktivnosti.

Novica o vpeljavi mednarodnega vodnika Michelin v Slovenijo prihaja v času, ko je vlada Marjana Šarca upokojencem obljubila zvišanje pokojnin za pičlih 6,5 evra. Povrhu tega bo to pričelo veljati šele z decembrom 2020. Ob tem se pri SAB sprenevedajo, kako gre za bolj pravično porazdelitev, medtem ko nekateri upokojenci za svoje zasluge jugoslovanskemu komunističnemu režimu živijo lagodno življenje, ostali, ki pa so trdo delali več kot štiri desetletja, pa so prisiljeni na stara leta životariti.

Preberite več: Novi predsednik stranke SMC Počivalšek zelo “sočuten” do odpuščenih delavcev v Magni: “Kolikor vem, niso najemali telefonistov in tistih, ki zamujajo na delo!”
Za državljane v stanovanjski stiski ne najdejo posluha
Glede na to, da je povrhu vsega še Banka Slovenija pompozno napovedala zaostritev ukrepov na področju kreditiranja prebivalstva in je Šarec napovedal, kako vlada in stranka LMŠ potrebujeta kar 12 mesecev za pisanje nekaj členov zakona o državnih garancijah za stanovanjske kredite, da bi se omogočilo jamstvo za najem posojil tistim, ki ne morejo pridobiti posojila za svojo prvo nepremičnino, se upravičeno lahko vprašamo, kako je mogoče, da se bo sedaj brez težav našlo 925 tisoč evrov medtem, ko za ljudi v stiski ni posluha.

Foto: Printscreen

Počivalšku, ki je na mestu predsednika SMC zamenjal Mira Cerarja, se očitno zdi zelo pomembno, da se v Slovenijo vpelje mednarodni vodnik Michelin, namreč za to in za s tem povezanimi marketinškimi aktivnostmi bo namenjen zajeten kupček denarja. Sodeč po javnem razpisu, ki je bil objavljen s strani Javne agencije Republike Slovenije za trženje in promocijo turizma pod vodstvom Maje Pak, ki po navedbah Požareporta velja za eno dolgoletnih favoritk prvaka SMC, bo denar namenjen za “storitve, ki obsegajo letno selekcijo in oceno restavracij ter aktivnosti za njihovo globalno promocijo, kot so različne marketinške aktivnosti in aktivnosti odnosov z javnostmi povezane z objavo rezultatov, kreiranje novih uredniških vsebin, objavo vsebin na Michelinovih digitalnih platformah in družbenih omrežjih ter licenčnino za uporabo vsebin v komunikacijskih kanalih Slovenske turistične organizacije.”

 

 

Prav tako te storitve obsegajo “letno selekcijo in oceno restavracij ter aktivnosti za njihovo globalno promocijo, kot so različne marketinške aktivnosti in aktivnosti odnosov z javnostmi povezane z objavo rezultatov, kreiranje novih uredniških vsebin, objavo vsebin na Michelinovih digitalnih platformah in družbenih omrežjih ter licenčnino za uporabo vsebin v komunikacijskih kanalih Slovenske turistične organizacije,” je še mogoče prebrati v razpisu. Glede na pretekle izkušnje z dragimi projekti, se poraja vprašanje, kdo bo tukaj spet zaslužil. Upajmo, da ne bo tudi tokrat tako, da bo denar v času pred volitvami s pridom uporabila kakšna stranka (v tem primeru SMC), kot je to v navadi.

Hana Murn

Prvotno objavljeno tukaj.