“Ciganka pokvarjena, ne veste, kaj bi storili iz čiste bede. Svoje težave prenašate na druge. Poslušaj, smrdljiva kur*a, vsaj jaz vem, kje je tvoja hiša in sem vsako zimo v Sloveniji, tam imam veliko prijateljev. Našel te bom, brez skrbi, dal ti bom tistih 200 evrov, da mi ga potegneš … Dal ti bom še 300 evrov, če si opereš smrdljiva usta. Verjetno nisi Slovenka. Imam veliko slovenskih gostov. Oni so kulturni in uglajeni gostje. Ti nisi. Spominjaš me na ciganko iz okolice Niša. Predvidevam, da se je*eš z vsakim za 200 evrov, koliko moreš zaslužiti ta denar,” je lastnik hrvaške turistične agencije Denor Travel Muhamed Lulak zmerjal slovensko gostjo, ki je zahtevala vračilo akontacije v vrednosti 200 evrov zaradi odpovedi rezervacije.

Socialna omrežja so postregla z izjemno negativno izkušnjo slovenske turistke, ki je sprva rezervirala apartma na Pelješcu in agenciji Denor Travel plačala akontacijo v višini 200 evrov. Ker se zaradi razmer niso odločili za dopust v omenjeni destinaciji, je nastal problem, ker je Slovenka želela vračilo denarja, saj naj bi bilo tako dogovorjeno ob vplačilu. Namesto denarja je bila deležna žalitev in groženj, vse skupaj pa je prijavila hrvaški policiji.

Kot navaja v prijavi policiji, naj bi njene osebne podatke objavil celo na Facebook strani svoje agencije Denor Travel. Med drugim je zlorabil njene osebne podatke in rezervacijo, kar po hrvaških zakonih velja za tajno. Ne pozabimo, tudi hrvaški minister za turizem Gari Cappelli je večkrat javno povedal, da brez Slovencev ni uspešne turistične sezone.

Avtor Luka Perš, več lahko preberete tukaj.