Spletna storitev Servis 48 z boljšo podobo še bližje Celjanom in Celjankam

Mestna občina Celje poroča, da je od včeraj občanom na voljo nova različica spletne storitve Servis 48. Z omenjeno storitvijo lahko občanke in občani sodelujejo pri ustvarjanju boljše in lepše podobe mesta.

Storitev je sicer zaživela že leta 2005 kot prva spletna aplikacija te vrste v Sloveniji. V letih obratovanja se je Servis 48 v občini izkazal kot pomembno in priljubljeno orodje za dejavno sodelovanje občanov pri vzdrževanju in izboljševanju mestne infrastrukture in zunanje podobe mesta.

Prvo prenovo je storitev doživela leta 2015, ko so Servis 48 priredili sodobnim tehnologijam in navadam uporabnikov, od danes pa je na voljo že njegova tretja različica. Ta nadgrajuje izkušnjo s preprostejšim uporabniškim vmesnikom, ki uporabnike do oddaje pobud vodi po korakih. Z izboljšano povratno informacijo bodo uporabniki obveščeni o statusu reševanja oddanih zahtevkov. Poseben sklop nadgradnje je ločen namenski sistem za obravnavo zahtevkov v zvezi z javno razsvetljavo. Da bi lahko kar najhitreje odpravili pomanjkljivosti na javni razsvetljavi, je omogočena večja natančnost pri lociranju in opisovanju težav.

Ob tem so na občini še zapisali, da bodo pristojne službe Mestne občine Celje in javnih podjetij težile k temu, da se bodo še naprej čim bolj ažurno odzivale na primerne pobude. Zato občane vabijo, da z redno rabo storitve pomagajo ohranjati Celje lepo, prijazno in za bivanje prijetno.

M.I.