V oddaji Tarča zopet zavajali ljudi! Poglejte, kako so manipulirali z rezultati javnih mnenj med različnimi agencijami.

Foto: Zajem zaslona (RTV Slovenija)

V včerajšnji Tarči se Erika Žnidaršič ponovno ni mogla izogniti, da se ne bi postavila na levi politični pol in oddajo na temo raziskav javnega mnenja odvodila pristransko. V oddaji je bilo tudi govora, da naj bi nekateri naročniki – tudi politične stranke naročali ankete, ki bi bile opravljene po njihovih željah.

V Tarči so tako objavili javnomnenjsko raziskavo agencije Parsifal, ki jo je opravila za Novo24TV v mesecu decembru in kaže bistveno višjo podporo od ostalih raziskav. Kot prikazuje slika spodaj je kljub vsemu mogoče videti, da ravno pri ostalih agencijah prihaja do velikih razhajan, zato bi bilo zanimivo izvedeti zakaj je ravno tam ta pojav prisoten. Vendar v Tarči tega niso in ne želijo izvedeti.

Foto: zajem zaslona (RTV Slovenija)

Pri tem je še potrebno povedati, da gre pri agenciji Parsifal samo za opredeljene volivce, kar pa večina ljudi prezre, saj je osredotočenih samo na številke. Ustvarjalci tarče so imeli na razpolago tudi podatke vseh anketirancev, kjer pa je razlika med Mediano in Parsifalom samo 1,1-odstotek razlike, zato so v Tarči raje posegli po manipulaciji.

Odstotek podpore SDS med vsemi vprašanimi, kot pri Mediani v primeru oddaje Tarča. (Vir: Parsifal)

Celoten članek vam je dostopen tukaj.

Vir: Demokracija