V Rogaški Slatini se soočajo z upadom gostov, kar ima posledice tudi za zaposlene

Foto: rogaska-slatina.si

Časopis Novi Tednik je poročal, da so v Rogaški Slatini hotelirji v preteklosti stavili na tuje goste, se sedaj soočajo z močnim upadom rezervacij. V luči tega so sedaj znižali cene in ponudili dodatne ugodnosti, da bi privabili domače goste.

Med drugim je prvega julija ob upoštevanju vseh varnostnih ukrepov svoja vrata odprl hotel petzvezdični hotel Atlantida, ki so jim v preteklosti domači gostje predstavljali 13 % gostov. Ob tem je za Novi tednik direktorica Zdenka Ploj povedala, da so 55 % predstavljali rusko govoreči gostje, ki jih bodo zelo težko nadomestili.

Veliko »težavo« opažajo tudi v tem, da Rogaška Slatina med gosti v poletnih mesecih ni najbolj priljubljen turistični kraj ampak dosegajo vrhove pomladi in jeseni. Tako v prihodnjih mesecih pričakujejo 20 do 30 % odstotkov prometa v primerjavi z lanskim letom. Tako bodo letos delovali za preživetje ne za dobiček.

Ob razglasitvi epidemije so bili po besedah direktorice primorani nekaj delovnih mest ukiniti, prav tako niso podaljšali pogodb za določen čas. Nekaj zaposlenih je bilo na čakanju ali so delali od doma, sedaj se bo nekaj zaposlenih vrnilo na delo. Število pa je po besedah direktorice odvisno od zasedenosti njihovih kapacitet.

Z zmanjšano zasedenostjo se soočajo tudi v Hotelu Styra, Hotelu Strossmayer in kopališču Rogaška Riviera, ki beležijo 20 do 30 % zasedenost, bolj obetavni so vikendi, ko beležijo 80 % zasedenost.

Vir: Novi tednik

Avtor: Tina Strmčnik