V svetu vlaki vozijo z več kot 300 kilometri na uro, v Sloveniji pa bo potrebnih 20 milijard evrov, da bomo lahko leta 2041 potovali 160 kilometrov na uro

Foto: X

V Sloveniji se lahko več kot upravičeno vprašamu komu ali čemu je namenjena železniška infrastruktura. Glede na stanje, ki smo mu priča ter na kakšen način jo današnja vlada Roberta Goloba obnavlja, prav gotovo ni namenjena državljanom in njihovemu hitremu potovanju. Na področju potovanja z železnico smo namreč ostali v prvi polovici 20. stoletja. Danes namreč državljan za 200 kilometrov poti iz enega dela Slovenija, na drugi del potrebuje več ur.

https://x.com/Matej_R81/status/1905504672065912889

Kljub “veliko poteznim” projektom ministrice Alenke Bratušek, ki trenutno namenja enormne zneske za obnovo slovenskih železnic, se še desetletja ne bomo približali razvitim svetovnim državam. Kot opozarja Matej Rigelnik namreč v svetu potovanje z vlaki, ki dosežejo 300 kilometrov na uro smatrajo za nekaj povsem normalnega in učinkovitega, pri nas pa se pogovarjamo o potovanju 160 kilometrov na uro in še to čez dve desetletji.

“Japonska 450 km/h Kitajska 430 km/h Francija 350 km/h Nemčija 320 km/h V Sloveniji pa se bomo predvidoma leta 2041 lahko z vlakom vozili 160 km/h. Zato bo potrebnih občutenih 20 milijard EUR, 53 aneksov in dodatnih 15 let,” opozarja na današnjo infrastrukturno politiko Alenke Bratušek Matej Rigelnik.

Vir: X