Zakaj še vedno ni izbran izvajalec nadgradnje želizniške postaje v Ljubljani? Je Alenka obljubila premalo ali se ni prijavil pravi gradbeni baron?

Foto: Zajem zaslona (Twitter/Albin Vrabič)

Če je bila pred leti za gradbene barone zlata jama gradnja avtocestnega križa, je danes pod Alenko Bratušek to gradnja železniške infrastrukture. Enormno drage projekte Bratuškova opravičuje, ker naj bi bila ta infrastruktura toliko let zapostavljena, v resnici pa gre samo za dobro življenje gradbenih baronov, najbolj pa so ob tem prikrajšani uporabniki storitev in davkoplačevalci. In prvi bodo najbolj prikrajšani v primeru nadgradnje železniške postaje v Ljubljani.

https://x.com/NovakMajda/status/1815665755184071102

Železniška in avtobusna postaja, ki sta v prestolnici sta eni največjih sramot tako glavnega mesta kot države. A kot kaže se na področju železniškega prometa zadeva še ne bo kmalu uredila, saj še vedno ni izbran izvajalec del za nadgradnjo Železniške postaje Ljubljana. Gre za velik projekt, če se zavedamo, da so nadgradnje v manjših slovenskih mestih pod taktirko Alenke Bratušek stale več deset ali pa cel sto milijonov evrov. V tem primeru gre za bogato pogačo, ki pa jo verjetno ne bodo prepustili kar nekomu tretjemu?

Ob novici, da se Direkcija RS, ki spada pod Bratuškovo še ni uskladila pri izboru izvajalva del, so se pojavila različna vprašanja zakaj je temu tako. Je res želja prihraniti denar, ali je želja zagotoviti čim večjo pogačo pravemu izvajalcu. ljudje na družbenih omrežjih ob tem sprašujejo, če se še niso določile višine in število aneksov, ki bodo nastali ob tem projektu. Ob vseh zneskih, ki jih Bratuškova namena gradbenim baronom, se namreč zastavlja vprašanje o transparentnosti posameznim projektom.

Vir: X