V Sloveniji bi ob zadnjih razkritjih astronomsko dragih obnov železniških postajališč, ki jih je omogočila Alenka Bratušek morali zazvoniti vsi alarmi. Tako pa se mediji namesto te problematike ukvarjajo s cenami regrata v Ljubljani. Če se pri slednjem vsak državljan sam odloči ali ga bo kupil, je pri infrastrukturnih projektih primoran zadevo vplačati v državno blagajno.
Novinarji se trenutno ukvarjajo z najbolj perečo problematiko. V pripravi je študija "Vpliv cene regrata na makroekonomsko situacijo v državi". Erika pripravlja Tarčo na temo "Regratni karteli in motovilčni monopoli". O postajah bodo enkrat potem… Menda… pic.twitter.com/US9SeTSK7e
— Alojz Kovšca (@AlojzKovsca) March 3, 2024
Ko se je Slovenija ukvarjala z ministrico Švarc Pipanovo in njenim nakupom stavbe na Litijski, so si v ozadju gradbeni baroni delili astronomske posle. Ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek je namreč sklepala posle za obnove železniških postaj in to vse od 60 milijonov evrov in do 170 milijonov evrov. Danes pa namesto, da bi mediji problematizirali te posle se ukvarjajo s ceno regrata v Ljubljani.
Pri N1 jih namreč skrbi, da cene za kilogram regrata dosegajo od 20 do 24 evrov. Ne skrbi pa jih obnova železniške postaje na Jesenicah, ki bo davkoplačevalce stala 170 milijonov evrov. “Novinarji se trenutno ukvarjajo z najbolj perečo problematiko. V pripravi je študija “Vpliv cene regrata na makroekonomsko situacijo v državi”. Erika pripravlja Tarčo na temo “Regratni karteli in motovilčni monopoli”. O postajah bodo enkrat potem… Menda…,” je takšno poročanje opisal nekdanji predsednik Državnega sveta Alojz Kovšca.
Vir: X