V mojih komentarjih na portalu, ki ga pravkar berete, pa tudi drugod, pogosto pišem ali govorim o tem, da naše javno mnenjske agencije, kot sta Ninamedia ali Mediana, javno mnenje ustvarjata in ne merita. Skrivnost njihovega dela je pred dnevi razkril Bojan Požar na svojem portalu Požareport, kjer je navedel, da za ankete skrbno izbirajo tiste posameznike s katerimi so že komunicirali in v naprej vedo kakšne odgovore bodo na posamezno vprašanje dali.
To očitno več kot drži. Pred zadnjim referendumom o evtanaziji, točneje zastrupljanju neozdravljivo bolnih, so omenjene agencije objavili rezultate svojih »znanstvenih« raziskav s katerimi so nas prepričevali, da bo na referendumu okoli 60 odstotkov ljudi zakon podprlo, manj kot 30 odstotkov jih pa bo proti zakonu. Realnost je bila popolnoma drugačna. Nad 53 odstotkov ljudi je zakonu nasprotovalo le nekaj nad 46 odstotkov pa jih je bilo za zakon.
Aleš Primc je za referendum moral zbrati 40.000 na upravnih enotah overovljenih podpisov. To ni mačji kašelj, tega se dobro zavedajo vsi tisti, ki so to skušali pa jim ni uspelo. Primcu je uspelo. Dan ali dva pred volitvami je me klica kolegica Alenka Forte in vprašala, kaj mislim ali bo referendum uspel ali ne. Skeptičen sem bil zlasti zaradi objav omenjenih agencij, ki niso kazale na uspeh. Ona pa je suvereno dejala, ankete so prirejene. Danes vemo, da to drži. Naj zaključim s stavkom, ki sem ga zapisal na družbenem omrežju X. »Bravo Slovenija, še je upanje, da krenemo na pravo pot…tudi marca 2026, ko bodo volitve«.
Vir: dr. Vinko Gorenak


























![[Video] Britanska papiga, ki zna zapeti melodije pevke Beyonce, je tako slavna, da ima svoj Instagram profil](https://celjskiglasnik.si/wp-content/uploads/2020/09/Papiga-1-218x150.png)
![[VIDEO] V Berlinu zasačili lisičko, ki je namesto kokoši kradla čevlje; v brlogu so jih našli vsaj 100](https://celjskiglasnik.si/wp-content/uploads/2020/07/fox-218x150.jpg)






