Gorenje na Kitajskem trgu z novo blagovno znamko Gu Lo Ni

Foto: Gorenje

Velenje 15. julij 2020 – velenjsko podjetje Gorenje kot uspešna evropska blagovna znamka gospodinjskih aparatov, sedaj svojo uspešno rast na kitajskem trgu. Letošnje praznovanje 70-letnice so v podjetju izkoristili kot odlično priložnost za predstavitev znamke in njenih ključnih prednosti kitajskim potrošnikom. Za lažji preboj na trgu so se odločili za prilagoditev imena blagovne znamke izgovorjavi in razumevanju kitajskih potrošnikov, kot je to na Kitajskem običajno za tuje blagovne znamke. Tako s ponosom predstavljajo blagovno znamko »Gu Luo Ni«.

Njihovo strokovno znanje ter izkušnje, ki so povezane z dolgoletno tradicijo v industriji so zagotovilo za ustvarjanje kakovostnih izdelkov  po najvišjih evropskih standardih. Nova blagovna znamka Gorenja je zasnovana tako, da uporabnikom poenostavljajo življenje z zagotavljanjem uporabnih rešitev, oplemenitenih s čustvenim, a hkrati nevsiljivim, uporabniku prijaznim oblikovanjem.

Z željo, da bi kitajskim potrošnikom blagovno znamko predstavili v njihovem jeziku, so uvedli njihovo fonetično interpretacijo imena Gorenje kot “古洛尼” (“Gu Luo Ni”). “Gu” predstavlja tradicijo evropske blagovne znamke s 70-letno dediščino, “Luo” ponazarja občutek za eleganco in oblikovanje, osredotočeno na potrošnika, “Ni” pa je ideja globalizacije in poenostavitve. “Gu Luo Ni” je torej spoj večkulturnega utelešenja evropske tradicije, sodobnega oblikovanja, odličnosti in preprostosti s trajnim, brezčasnim šarmom.

Pozicioniranje blagovne znamke Gorenje bodo na kitajskem trgu podprli s številnimi aktivnostmi, da bi lahko vrhunske gospodinjske aparate Gorenje približali čim večjemu številu kitajskih družin. Ena izmed teh aktivnosti je bilo uradno praznovanje 70-letnice Gorenja, ki se je nedavno odvijalo v Pekingu. Na tem dogodku je g. Wang Lei, predsednik kitajskega združenja proizvajalcev gospodinjskih aparatov, izpostavil Gorenje kot model za uvajanje sprememb življenjskega sloga nove elite na Kitajskem.

Strategija približevanja potrebam končnih potrošnikov na zahtevnem kitajskem trgu predstavlja odlično priložnost za vse naše tovarne gospodinjskih aparatov, pa tudi za uspeh celotne skupine Hisense.

Vir: Gorenje group