Dolga leta je v Sloveniji delovala letalska družba, ki je državo povezovala s svetom. Po osamosvojitvi se je le ta večkrat znašla na robu preživetja ter leta 2019 žalostno končala svojo skoraj 60 let trajajočo zgodbo.
Evropska komisija bi lahko naložbo države v novo Adrio štela v presežni primanjkljaj kar bi pomenilo manj za zdravstvo, znanost, socialo…, saj dvomim, da je v Bruslju še kak bedak, ki bi verjel, da ne gre za politično naložbo. https://t.co/XCCLFPvPGa
— Matej Lahovnik (@LahovnikMatej) May 11, 2023
Zadnja leta njenega delovanja so vlogo države v upravljanju družbe odigrali isti politični akterji, ki državo predstavljajo danes. Tako je ironično, da danes ti isti akterji želijo predstaviti zamisel o novi letalski družbi, njenem pomenu za Slovenijo ter udeležbi države v le tej.
Zaradi tega se pojavljajo ugibanja, da naj bi šlo izključno za težnje posameznikov po ustanavljanju takšnega podjetja. Hkrati pa se zastavlja vprašanje smiselnosti takšnih projektov pod vodstvom oseb, ki so pred tem “poskrbele” za prenehanje delovanja Adrie Airways.
Kar je sedaj še bolj zanimivo je, da je sodišče EU odločitev komisije EU, da se dokapitalizira nemškega prevoznika Lufthanso označilo za neprimerno. “Evropska komisija bi lahko naložbo države v novo Adrio štela v presežni primanjkljaj kar bi pomenilo manj za zdravstvo, znanost, socialo…, saj dvomim, da je v Bruslju še kak bedak, ki bi verjel, da ne gre za politično naložbo,” takšne težnje vlade tudi na podlagi odločitve sodišča vidi ekonomist dr. Matej Lahovnik.
Vir: Twitter