V Slovenski zgodovini, predvsem v zadnjem desetletju se je že večkrat pokazalo kako mediji in domnevne agencije za merjenje javnega mnenja ustvarjajo politike v Sloveniji. Zadnja najbolj očitna zgodba je Robert Golob, ki pa je prinesel kaos in razpad sistema. Zaradi tega bo zanimivo videti ali bodo Slovenci zopet nasedli tem mahinacijam medijev in merilcem javnega mnenja.
https://x.com/BojanPozar/status/1791702332373426526
Slovenski medijski prostor in agencije za merjenje javnega mnenja, se svoji tradiciji kot kaže ne morejo izogniti niti v času evropskih volitev. Tako so sedaj pri Ninamediji že pričeli z visokim uvrščanjem “novega obraza” Vladimija Prebiliča na evropskih volitvah. Tej zgodbi pa sedaj sledijo še osrednji mediji, ki zvesto služijo tranzicijski levici.
Tako je namreč mogoče brati v Dnevniku naslove, kot so “Prebilič in Vesna se peljeta v Evropo”. S tem ljudem sporočajo, da gre za kandidata, ki naj bi bil primeren in zaupanja vreden, kljub temu, da gre za “nov obraz” po vzoru Mira Cerarja, Marjana Šarca ali Roberta Goloba. Da gre v teh primerih za izključno ustvarjanje nekega politika je ob vsem tem opozoril tudi novinar Bojan Požar.
https://x.com/mgregorcic/status/1791812624369188934
Vir: X