Pri Darsu so zaradi naraščajočega prometa na obeh odsekih izdelali idejno zasnovo za rekonstrukcijo “cestnega telesa” in objektov na obeh odsekih, prav tako pa tudi prometno-varnostno analizo občasne uporabe odstavnega pasu za vožnjo in stalne šestpasovnice brez odstavnih pasov. Po rezultatih analize sodeč je vožnjo po treh pasovih med Domžalami in Zadobrovo (v obe smeri vožnje) ter med Kozarjami in Vrhniko smiselno uvesti. Tako bi na primorskem kraku avtoceste šestpasovnico dobili vse do Logatca, med Vrhniko in Logatcem že zdaj obstaja tretji pas oziroma pas za počasna vozila, poroča Nova24TV.
Po teh načrtih bi dodatni pas na avtocesti pridobili s preoblikovanjem obstoječega odstavnega pasu v vozni pas. Bodo pa morali za tak poseg najprej izvesti razširitev prečnega profila ceste ob današnjem voznem pasu. Ne bodo ožili obstoječih voznih pasov, bodo pa izvedli rekonstrukcijo sredinskega ločilnega pasu, poroča Nova24TV.
Minister za infrastrukturo Jernej Vrtovec je tretji pas od Postojne do Unca osebno zagotovil preko Twitterja, ko je bil s strani ene od voznic opozorjen na kritično stanje na tem odseku. Po navedbag ministra bo tretji pas potekal na trasi med Ljubljano in Vrhniko. Ob tem je pojasnil, da bi gradnjo tretjega pasu med Domžalami in Šentjakobom že pričeli, gradnjo pa jim v tem trenutku otežuje pridobivanje dovoljenj.
Bomo. Od Domžal do Ljubljane bi že gradili, a čakamo soglasja. @DARS_SIhttps://t.co/a3mJL1Y7Lt
— Jernej Vrtovec (@JernejVrtovec) August 6, 2021
Več lahko preberete na spodnji povezavi.
Vir: Nova24TV