Ob koncu lanskega leta se je na veliko govorilo, da se je Darko Martin Klarič, lastnik in predsednik upravnega odbora Adventura holding, ki predstavlja eno največjih slovenskih poslovnih skupin, odločil za prodajo skupine Nomago, enega največjih avtobusnih prevoznikov v državi. Že meseca marca smo poročali, da Slovenske železnice veljajo za resnega kupca (šlo naj bi za posel v vrednosti od 20 do 30 milijonov evrov), in da Klarič s prodajo hoče pridobiti kapital z namenom, da bi vzpostavil novi medijski projekt tranzicijske levice. Očitno pa je prišlo do premika. Nadzorni svet Slovenskih železnic bo namreč na četrtkovi seji pričel z obravnavo nakupa polovice avtobusne skupine Nomago. Sodeč po neuradnih informacijah Financ je pričakovati, da bo nakup s strani nadzornikov potrjen že do konca tega meseca. 

Darko Martin Klarič  je lastnik poslovne skupine Adventura Investments, ki se ukvarja z vlaganjem v večinske deleže podjetij, ki obetajo, z namenom poslovnega in finančnega prestrukturiranja, da se razširi njihovo poslovanje. Iz uradne strani podjetja je razvidno, da imajo okrog 240 milijonov evrov letnih prihodkov. Darko Klarič podjetje vodi skupaj s svojim sinom Tilnom Klaričem in Alešem Škerlakom, ki tudi zaseda mesto glavnega izvršnega direktorja. Med drugim pa velja tudi za lastnika največje oglaševalske agencije za medijsko načrtovanje, optimizacijo in zakup oglasnega prostora v klasičnih in digitalnih medijih Media Publikum.

 

Izletnik Celje, avtobusno podjetje Rižana, Integral Brebus iz Brežic, novogoriški Avrigo, Promet Mesec iz Logatca, Brioni iz Pulja, turistična agencija STA Potovanja in Alibus International iz Italije so avtobusna podjetja, ki so povezana v Nomago. Preden je prišlo do združitve podjetij v Nomago so pri Adventuri v Avrigo pripojili Integral Kočevje, Integral Zagorje in Integral Notranjska, koroški Koratur pa je bil junija 2017 pripojen k prevozniku Izletnik Celje. “Pred sklenitvijo posla bo Nomago izločil manjši del hrvaškega dela skupine, gre za poslovno nepotrebne nepremičnine, ta je predvidena do podpisa pogodbe, predvidoma v prvem četrtletju prihodnjega leta,” navajajo Finance in ob tem dodajajo, da bodo v skupini ostale Nomagove hrvaške družbe (Vollo tehnologije, Nomago Mobility in prevoznik Brioni) in italijanska družba Alibus International. Za slednjo sicer velja, da naj bi predstavljala največji potencial za rast. Kot odvisni družbi se štejeta tudi Šola vožnje Izletnik in Alptours.

Avtorica Nina Žoher, več lahko preberete tukaj.