Na državni ravni sprejet načrt za gradnjo celjske vzhodne obvoznice

Foto: DRSI

V spremenjen načrt razvojnih programov na področju državnih cest in železniške infrastrukture je bila uvrščena tudi izgradnja težko pričakovana celjska vzhodna obvoznica. Državna direkcija za infrastrukturo (DRSI) je tako potrdila, da se bi gradnja vzhodne obvoznice Kidričeva cesta – Polule v naslednjih letih lahko pričela in s katero bi se razbremenilo predvsem tovorni promet skozi središče mesta Celje.

V skladu z načrtom razvojnih programov bi naj država v naslednjih letih za izgradnjo celjske vzhodne obvoznice namenila 55 milijonov evrov. V letu 2020 bi naj država za ta projekt namenila 80.000 evrov, v letu 2021 več kot 700.000 evrov, glavnino pa v naslednjih letih.

Tako je sedaj po dolgem času celjska občina z direkcijo uskladila traso izgradnje vzhodne obvoznice, ki naj bi bila po besedah župana Bojana Šrota ekološko najbolj spremenljiva, najkrajša, najcenejša in najbolj smiselna.

“Gre za traso od Tehnopolisa, s tunelsko povezavo do konca Skalne kleti, naprej po levem bregu Savinje do konca Polul z novim mostom pri opuščenem kamnolomu,” je povedal Bojan Šrot.

Pred časom so za Novi tednik na direkciji povedali, da bi se naj gradnja obvoznice pričela 2027. Na občini so prepričani, da je izgradnja vzhodne obvoznice nujno potrebna, ker se projekt tretje razvojne osi vse bolj odmika, prometna obremenitev v središču starega mestnega jedra pa postaja vse hujša in ovira razvojne načrte občine.

Prav tako sta celjska občina in država sklenili dogovor, da bo občina poskrbela za umeščanje trase v prostor, država pa za financiranje izgradnje obvoznice.

M.I.